AkzoNobel dołączył do Tour de France i został partnerem jednego z najbardziej kolorowych wydarzeń sportowych na świecie. W ramach trzyletniej współpracy firma będzie wspierać wyścig zarówno poprzez bogate portfolio swoich marek, jak i czynne uczestnictwo w projektach angażujących lokalne społeczności.
– AkzoNobel i Tour de France to połączenie nie do pokonania. Obie organizacje łączy ekscytująca i dumna historia, w której pasja i zrównoważone działanie spotykają się z innowacjami i tradycją – wyjaśnia Thierry Vanlancker, CEO AkzoNobel. – W wyścigu ważna jest praca zespołowa, fachowa wiedza i wytrwałość, czyli cechy, które silnie współgrają z AkzoNobel, naszym duchem ciągłego odkrywcy oraz zaangażowaniem w osiągnięciu pozycji lidera.
Vanlancker dodał też, że partnerstwo nie tylko pomoże AkzoNobel w relacjach z nowymi, jak i obecnymi odbiorcami oraz klientami. Umożliwi również wprowadzenie zmian w wielu obszarach ważnych dla lokalnych społeczności w całej Francji.
– Zawsze szukamy sposobów, aby poprzez transformacyjną moc farby pozytywnie wpływać na społeczeństwo, a ta współpraca otworzy nowe, wspaniałe możliwości – kontynuuje CEO AkzoNobel. – Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie tej imprezy sportowej i cieszymy się, że możemy być częścią tak prestiżowego i popularnego na całym świecie wydarzenia.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/akzonobel-zostal-oficjalnym-partnerem-tour-de-france